FAQ - Coronavirus

Covid-19 | Vragen en antwoorden

Algemene informatie Krëfel Keukens

Deze informatie werd geüpdatet op 19/03/20 om 16u30. 




1. Wat zijn de openingsdagen en –uren van de showrooms? 

Al onze Krëfel Keukens showrooms zullen gesloten zijn vanaf dinsdag 17/03 en dit tot nader order. Heb je iets nodig? Dan ben je uiteraard altijd welkom op krefel.be om alsnog jouw aankopen te doen, dit 7d/7 en 24u/24. Meer dan 15.000 artikelen worden je aangeboden, altijd tegen de laagste prijs!


2. Zal de keukenopmeting bij me thuis door een professional nog plaatsvinden op het afgesproken moment?

Gezien een ingerichte keuken zeer nuttig is om deze moeilijke periode door te komen (koeling van voedingswaren, eten bereiden, onderhoud en reiniging van producten, ...) bieden wij een minimumservice aan. Echter door onze overheid wordt de opmeting van keukens momenteel niet als urgent beschouwd. Opmetingen die plaatsvinden tijdens de huidige maatregelen van de overheid, zullen tot nader order worden uitgesteld. 

Voor meer informatie omtrent je opmeting kan je je wenden tot onze klantenservice. Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken op 02/255.00.00, maar ook via onze socialemediakanalen of via e-mail info@krefelkeukens.be.


3. Zal de levering van mijn keuken nog plaatsvinden? 

We trachten momenteel je keuken bij je thuis te laten leveren volgens de opgestelde planning, afhankelijk van de beschikbaarheid van onze professionals. We proberen hierbij rekening te houden met jouw wensen, je beschikbaarheid en de beschikbaarheid van onze plaatsers. Je wordt persoonlijk gecontacteerd omtrent de levering van je keuken.

Om de gezondheid van jou en onze medewerkers te garanderen, vragen wij je vriendelijk om tijdens de levering de nodige afstand te bewaren tot onze medewerkers. Blijf idealiter uit de ruimte waarin onze medewerker zich bevindt, volg de algemene richtlijnen van de overheid omtrent persoonlijke (hand)hygiëne en persoonlijk contact. 

Voor meer informatie omtrent je levering kan je je wenden tot onze klantenservice. Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken op 02/255.00.00, maar ook via onze socialemediakanalen of via e-mail info@krefelkeukens.be.


4. Zal de plaatsing van mijn keuken nog plaatsvinden? 

We trachten momenteel je keuken bij je thuis te laten plaatsen volgens de opgestelde planning, afhankelijk van de beschikbaarheid van onze professionals. We proberen hierbij rekening te houden met jouw wensen, je beschikbaarheid en de beschikbaarheid van onze plaatsers. Je wordt persoonlijk gecontacteerd omtrent de plaatsing van je keuken. 

Om de gezondheid van jou en onze medewerkers te garanderen, vragen wij je vriendelijk om tijdens de plaatsing de nodige afstand te bewaren tot onze medewerkers. Blijf idealiter uit de ruimte waarin onze medewerker zich bevindt, volg de algemene richtlijnen van de overheid omtrent persoonlijke (hand)hygiëne en persoonlijk contact.

Voor meer informatie omtrent je plaatsing kan je je wenden tot onze klantenservice. Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken op 02/255.00.00, maar ook via onze socialemediakanalen of via e-mail info@krefelkeukens.be.


5. Zal er iets veranderen aan de levertermijn van mijn maatkeuken? 

De levertermijn van je keuken kan mogelijk niet meer dezelfde zijn als gepland. We bekijken de levertermijn voor elk keukendossier afzonderlijk en nemen persoonlijk contact met je op indien deze zou wijzigen.   

Voor meer informatie omtrent je levertermijn kan je je wenden tot onze klantenservice. Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken op 02/255.00.00, maar ook via onze socialemediakanalen of via e-mail info@krefelkeukens.be. 


6. Zullen de eventuele herstellingen aan mijn keuken uitgevoerd worden op het afgesproken moment?

We bekijken momenteel de opties in hoeverre we de herstellingen aan je keuken kunnen laten doorgaan. Het is vanzelfsprekend dat de meest urgente services voorrang krijgen en dat we zoveel mogelijk keukens operationeel maken. Minder urgente services worden uitgesteld tot nader order. 

Voor meer informatie omtrent herstellingen aan je keuken kan je je wenden tot onze klantenservice. Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken op 02/255.00.00, maar ook via onze socialemediakanalen of via e-mail info@krefelkeukens.be.