FAQ - Coronavirus

Covid-19 | Vragen en antwoorden

Algemene informatie Krëfel Keukens

Deze informatie werd geüpdatet op 1/11/20 om 09u00. 




1. Wat zijn de openingsdagen en –uren van de showrooms? 

Al onze Krëfel Keukens showrooms zullen fysiek gesloten zijn vanaf maandag 2/11 en dit tot nader order. Onze keukenconsulenten zijn wel beschikbaar via video-afspraak, dit tijdens de gangbare openingsuren van de showroom. Ze helpen je graag digitaal verder voor het opmaken van jouw keukenontwerp en voor het beantwoorden van eventuele vragen.

Heb je iets nodig? Dan ben je uiteraard altijd welkom op krefel.be om alsnog jouw elektro-aankopen te doen, dit 7d/7 en 24u/24.


2. Zal de keukenopmeting bij me thuis door een professional nog plaatsvinden op het afgesproken moment?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van onze professionals, gaat de keukenopmeting bij je thuis gewoon door.

Indien het afgesproken moment toch zou wijzigen en zou afwijken van de oorspronkelijke planning, brengen we je persoonlijk op de hoogte en plannen we graag een nieuwe afspraak in voor de opmeting van je keuken. Het spreekt voor zich dat iedereen zich tijdens de opmeting houdt aan de veiligheidsvoorschriften die bepaald werden door onze overheid. 

Meer informatie over je keukenopmeting? Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail: keukens@krefel.be. Ook onze klantendienst kan je doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.10.


3. Zal de levering van mijn keuken nog plaatsvinden? 

We trachten momenteel je keuken bij je thuis te laten leveren volgens de opgestelde planning, afhankelijk van de beschikbaarheid van onze professionals.

We proberen hierbij rekening te houden met jouw wensen, je beschikbaarheid en de beschikbaarheid van onze plaatsers. Je wordt persoonlijk gecontacteerd omtrent de levering van je keuken.

Om de gezondheid van jou en onze medewerkers te garanderen, vragen wij je vriendelijk om tijdens de levering de nodige afstand te bewaren tot onze medewerkers. Blijf idealiter uit de ruimte waarin onze medewerker zich bevindt, volg de algemene richtlijnen van de overheid omtrent persoonlijke (hand)hygiëne en persoonlijk contact. 

Meer informatie over je levering? Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail: keukens@krefel.be. Ook onze klantendienst kan je doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.10.


4. Zal de plaatsing van mijn keuken nog plaatsvinden? 

We trachten momenteel je keuken bij je thuis te laten plaatsen volgens de opgestelde planning, afhankelijk van de beschikbaarheid van onze professionals.

We proberen hierbij rekening te houden met jouw wensen, je beschikbaarheid en de beschikbaarheid van onze plaatsers. Je wordt persoonlijk gecontacteerd omtrent de plaatsing van je keuken. 

Om de gezondheid van jou en onze medewerkers te garanderen, vragen wij je vriendelijk om tijdens de plaatsing de nodige afstand te bewaren tot onze medewerkers. Blijf idealiter uit de ruimte waarin onze medewerker zich bevindt, volg de algemene richtlijnen van de overheid omtrent persoonlijke (hand)hygiëne en persoonlijk contact.

Meer informatie over je plaatsing? Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail: keukens@krefel.be. Ook onze klantendienst kan je doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.10.


5. Zal er iets veranderen aan de levertermijn van mijn maatkeuken? 

De levertermijn van je keuken kan mogelijk niet meer dezelfde zijn als gepland. Momenteel heeft de wereldwijde corona-pandemie een sterke invloed op de aanlevering van onderdelen en keukenelektro. Ook zijn er op dit ogenblik sterke vertragingen in de productieprocessen van alle (elektro)fabrikanten en keukenleveranciers. Hierdoor worden op dit moment verschillende artikels later dan voorzien geleverd.

Mocht dit het geval zijn voor jouw keuken dan brengen wij je direct op de hoogte. Vrijblijvend adviseren wij je om - indien mogelijk - je oude toestellen na uitbraak beschikbaar te houden tot aan de levering van je nieuwe keuken.

Meer informatie over je levertermijn? Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail: keukens@krefel.be. Ook onze klantendienst kan je doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.10.


6. Zullen de eventuele herstellingen aan mijn keuken uitgevoerd worden op het afgesproken moment?

We bekijken momenteel de opties in hoeverre we de herstellingen aan je keuken kunnen laten doorgaan. Het is vanzelfsprekend dat de meest urgente services voorrang krijgen en dat we zoveel mogelijk keukens operationeel maken. Minder urgente services worden uitgesteld tot nader order. 

Meer informatie over herstellingen? Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail: keukens@krefel.be. Ook onze klantendienst kan je doordeweeks en tijdens de openingsuren (9u-18u) telefonisch bereiken op het nummer 02/255.00.10.


7. Hoe zal mijn video-afspraak verlopen?

Vanaf 2/11 zullen afspraken uitsluitend digitaal verlopen via videogesprek. Er zijn vandaag twee manieren om een online afspraak aan te vragen:

1. Via de website: Kies een showroom bij jou in de buurt en vul vervolgens het afspraakformulier in (www.krefelkeukens.be/afspraak). Je keukenconsulent wordt op de hoogte gebracht van jouw afspraakaanvraag en zal je persoonlijk contacteren voor de bevestiging van deze afspraak. Hij/zij nodigt je via mail uit om deel te nemen aan het videogesprek op het afgesproken moment, deze mail bevat een persoonlijke link via dewelke het videogesprek zal plaatsvinden. Op het moment van de afspraak klik je op deze link en meld je je aan met je eigen naam.

Tijdens het videogesprek heeft de keukenconsulent de mogelijkheid om zijn/haar scherm met jou te delen. Op die manier kan je het gesprek en het (teken)proces steeds goed volgen. Ook jij kan net zoals tijdens een fysieke afspraak inspirerende foto’s tonen of zelfs de link van foto’s delen via de chat.

→ Wat heb je nodig voor je videogesprek?
Het enige wat je nodig hebt om je videogesprek te kunnen laten plaatsvinden, is een connectie met het internet.

2. Telefonisch: Zoek de dichtstbijzijnde showroom op via www.krefelkeukens.be/showrooms en vraag telefonisch een afspraak aan bij je keukenconsulent. Vervolgens zal je keukenconsulent dezelfde stappen ondernemen als bij een video-afspraak via de website.


Communicatie over coronavirus